Հաճախորդների կապը բանկի հետ

      Բանկ-հաճախորդ բարձրակարգ հարաբերությունների ապահովում


«Անելիք Բանկ» ՓԲԸ բարձր է գնահատում տարիների ընթացքում ձեռք բերված հեղինակությունը եւ ձգտում է համապատասխանել հաճախորդների պահանջներին:      
Բանկի աշխատակիցների հետ շփվելիս բանկում կամ հեռախոսով, եթե Ձեզ մոտ ցանկություն է առաջացել արտահայտել Ձեր կարծիքը սպասարկման որակի վերաբերյալ, Դուք կարող եք այս էջում հայտնել Ձեր կարծիքը, ինչպես դրական, այնպես էլ բացասական: 

Այս բաժնում կարող եք թողնել նաեւ Ձեր առաջարկությունները կապված Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների եւ սպասարկման որակի հետ:     
   
Խնդրում ենք կապվել Բանկի հետ հետեւյալ հեռախոսահամարներով` (+374 10) 59 33 33, (+374 60) 27 33 33 , կամ Ձեր նամակներն ուղարկել support@anelik.am էլեկտրոնային հասցեին: Ցանկալի է, որ նշվեն նաեւ կոնտակտային տվյալները (անուն, ազգանուն, էլեկտրոնային փոստի հասցե)` Ձեզ հետ հետադարձ կապն ապահովելու նպատակով:   

Բանկում նաեւ տեղադրված է բողոքների եւ առաջարկությունների արկղիկ, որտեղ եւս կարող եք թողնել Ձեր առաջարկությունները եւ/կամ բողոքները:
Ակնկալում ենք փոխշահավետ համագործակցություն Ձեզ հետ: 

էջը թարմացվել է 05.12.2017 15:10
Ուշադրություն. Բանկը պատասխանատվություն չի կրում իր կայքում հղումներով նշված այլ կայքերի բովանդակության ստույգության եւ արժանահավատության, այնտեղ տեղադրված գովազդների համար, ինչպես նաև պատասխանատվություն չի կրում այդ կայքերում տեղադրված տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար: Տեղեկատվության հայերեն, ռուսերեն եւ անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: